|
A jó marketing
- célzott és
- költség hatékony ,
- az értékesítés és márka építés eszköze.
Szakembereink a marketing mix használatával kutatásokat, felméréseket, értékesítést javító lehetőségeket kínálnak a mindenkori igényeknek megfelelően.
Piackutatások :
Versenytársak és a piac igényeinek
Naprakész ismerete,
Próbavásárlások,
Telefonos, személyes megkeresések,
Háttérkutatások,
Internetes kutatás,
Ügyfélkör elemzése,
Publikus piaci információk gyűjtése.
Belső kommunikáció
1. Cégen belüli magatartás formák kialakítása, elsajátíttatása,
2. Kommunikációs stratégia kialakítása,
3. Munkatársak "személyes" felkészítése
Külső Kommunikáció
1. Arculat,
2. Média címlista elkészítése és karbantartása,
3. A cég nyilvános megjelenés
4. Célkitűzések, tevékenység megismertetése
Internet tartalom figyelés
Az Internet korlátlan mennyiségű információ tárháza. Segítségünkkel nem kell több időt és energiát pazarolnia arra, hogy újra és újra végig szörfözze az Interneten megjelenő új oldalakat , az Ön számára értékes új információkért. Munkatársaink segítségével a kívánt információk időben jutnak el Önhöz.
Adatrögzítés
Vállaljuk szöveges, vagy numerikus adatok számítógépbe való bevitelét, a megrendelő által kívánt formában és mennyiségben.
Internetes közvélemény és piackutatás
Az Ön igényei alapján összeállított és megfelelő honlapokra elhelyezett interaktív kérdőívek, űrlapok adatait feldolgozva értékes piaci, statisztikai adatokhoz juthat. Figyelembe véve a számítógépet rendszeresen használók adatait sok adathoz juthat hozzá rövid idő alatt.
| |